خدایا دل شکسته ترینم

only for my first love

خدایا کسی را به آنچه قسمتش نیست عادت مده!

خدایا دل شکسته ترینم

اره خداجون دلم شکسته خیلی زیاد حالا دیگه خودمو دلشکسته ترین فرض میکنم خسته شدم ازبس پا رو قلبم

 و احساسم گذاشتم دیگه کم اوردم میدونم بعضی از حرفام تکراریه اما چیکار کنم جز تو مگه کیو دارم....!!!!

دیگه کسی نیست به پای حرفام بشینه فقط تو واسم موندی خدایا تو بگو باید کدوم راهو انتخاب کنم؟؟؟

من نمیتونم تنهایی و بدون اون زندگی کنم خودت میدونی تو دلم چی میگذره حالا دیگه فقط باتو درد دل میکنم

و تنها همدم تنهایی هام فقط تویی بعضی وقت هاهم گیتارمو بلند میکنم که برای خودمو تنهایی هام گیتار بزنم اما 

نمیتونم چون تمام اهنگ هام رو فقط واسه اون میزدم.....

به هرجاکه خیره میشم خاطراتش برام یاداور میشه و تمام لحظه هام با فکر کردن به اون میگذره....

وقتی به اون روزی فکر میکنم که آمد و عشقش رو بهم اعتراف کرد بغضم میشکنه اومد جلو و گفت که دیوونه من عاشقتم میخوام فقط با تو باشم ومیخوام مال من باشی...تا اخر عمر.........

چقدر زود گذشت اما حالا دیگه تموم شده اره همه چیز که بین ما بوده و من باعثش بودم و حالا پشیمونم اما دیگه راهی نیست.

کاش میشد همه چیز درست بشه اما حیف کار از کار گذشته اخ که چه دردیه دارم میسوزم و میسازم.

حالا تو توی دستت حلقه داری و من تو چشمام...برو عشقم امیدوارم خوشبخت باشی....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 خرداد 1392برچسب:,

] [ 18:31 ] [ یگانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه